wtorek, 13 maja 2014

Zmiany ;)

Okej no więc zmiany.
Zacznę od tego że nagłówku nie było ,ale teraz jest. (zrobiony przeze mnie ;D)
Mam nadzieję że wam się spodoba, ale nie sugerujcie się nim za bardzo.
(chodzi mi o napis)
Drugim tematem jest to że nie wiem czy jest 
sens dalej prowadzić tego bloga.
Wiem że to też moja wina że nie wchodzę zbyt często ale musicie
mnie zrozumieć.
Sprawa trzecia jeśli dalej będę pisać rozdziały będą się pojawiały w weekendy.
Więc że tak powiem wybór zależy od was :)
Czwartą jest to że dziękuję wam za komentarze <3 
To bardzo miłe <3
A więc kończąc
Wyrażajcie swoje opinie a ja chętnie je przeczytam <3

4 komentarze:

  1. Może nigdy nie widziałaś komentarza ode mnie, ale często tutaj zaglądam. Mam nadzieje, że będziesz kontynuowała bloga, bo bardzo mi się spodobał <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog . Po kilku rozdziałach zakochałam się. Pisz dalej .

    OdpowiedzUsuń